Post by beausoconlumen on Feb 4, 2022 9:55:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dam ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dam IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsade nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Dam 2022 version ▞▞▞
För lätt, kanske för nybörjare är det bra men för intermeediet inte så mycket
Toppen
de tog bort min första recension eftersom jag gav den en stjärna men här är vad jag sa. När du spelar kan du inte flytta din pjäs ibland knackar den där det ser ut som om den är där och den kommer bara tillbaka och ibland förlorar du spelet på grund av det
Jag vann ett spel, och det räknades som oavgjort även om jag var före 3 stycken, jag upprepade inte drag så jag förstår inte varför det slumpmässigt skulle räknas som oavgjort, jag hade den "svåra" svårigheten
Hur hemskt som man, varför gör spelet ett bakåt och ett fjärde drag och om jag gör det kommer vi att hålla fast vid att kasta våra drag och jag kastar inte drag eller förlorar bakåt och fjärde strat så fixa spelet Dev.
De första nivåerna var roliga och bra tills det börjar tvinga oss att rita när vi inte vill.
Detta spel legit cheack så mycket. Tider när jag ska vinna eller bara äta en bonde kan jag inte ens trots att boten precis gjorde samma drag.
A.i är skräp på masternivåerna, det är bokstavligen som att spela ett barn som bara fortsätter att röra sig fram och tillbaka tills lottningen tvingas hårt för att förbli intresserad av spelet som gör det omöjligt att gå vidare i
Behöver mycket förbättring pjäserna jag vet att kronan har kraften att flytta långa sträckor och du kan ta din motståndare baklänges med det här spelet, du kan bara gå framåt och kronan har inga krafter mer än de som inte är krönta så det är bara 1 stjärna för mig
Ett roligt spel för människor som är i behov av ett brädspel utan internet plus att det blir utmanande för människor som vill bli bättre på pjäs.
SUGER, SKÖP, SLOTA INTE DIN TID om du har spelat riktiga pjäser. Drag är förinställda, vilket betyder (om du har två alternativ att hoppa mot motståndaren ger det dig bara ett av dessa drag och det är vanligtvis draget som gör att motståndaren (cpu) hoppar dig också. STÖRSTA dvs. jag ställer in processorn så att jag kunde få hawk men det kommer inte att tillåta mig att få det genom att tvinga mig att spela ett annat drag som är dump eftersom det förstörde min installation och tillät processorn att få fördelen.) SKORP-spelet.
Jag är inte så bra men datorn var lite billig..... Men jag gillar den hårda nivån
Jättebra app, riktigt snygg. Jag gillar allt. Det hjälper mig att få tillbaka minnen från 4:e klass pjäser med den här pojken som var så rolig. Jag är så glad att jag äntligen har hittat ett spel. Jag är fortfarande bra!!!! Det enda problemet, eller förslaget egentligen, kan det finnas en semesterpjäser, som jul och Hanukkah? Och andra högtider som andra religioner firar, och bara andra högtider i allmänhet?
Det är ett mycket bra spel att spela och det håller ditt sinne aktivt. Och det hjälper dig att glömma vad som händer utanför i världen bara för en liten stund. Jag skulle rekommendera andra att ge det en chans och se efter sina celler. Och det som är trevligt med det är gratis för andra att spela som inte har råd att betala för spelen. Speciellt barn som gillar att spela spel. Det är därför jag kommer att ge den fem stjärnor. Ja, det är lärorikt speciellt för människor som gillar att spela drag.
Jag älskar det här spelet men när du har vant dig kommer du inte att älska det
Utmana°mind & göra det stabilt
Det var kul tills det hela tiden sa att det var oavgjort när jag hade övertaget, och det fortsatte att gå fram och tillbaka och det tvingar mig att låta honom slå mig för att gå vidare, ja det är frustrerande att äntligen få övertaget och tvingas till lösa eller få oavgjort
Jag har länge spelat draft och efter att ha spelat med den här appen upp till avancerad nivå kan jag betygsätta appen som bra med 3 stjärnor. När jag borde ha spelat upp till högre nivåer kan jag ha ett bättre betyg. Det finns två saker som jag skulle älska att inkluderas i appen - Handledningar om hur man spelar utkast och intelligenta förklaringar om konsekvenserna av ett givet drag.
Den begränsade rörelsen tillåter inte spelets fria flöde och taktiska spel. Så vänligen kontrollera att på nästa versioner av game.it njuter.
Behå
Det här spelet sviker mig bara när jag har två eller fler hoppalternativ. Det tillåter mig bara att hoppa till motståndarens fördel.
Hej, det här spelet är absolut trevligt och det innehåller fina nivåer. Det gör att du kan tänka stort när du spelar det.
Det här är ett fantastiskt spel, det drar inte mycket batterikraft och kräver inte internet så det är perfekt för långa resor i flygplan eller på vägen. Det finns också möjlighet att spela med en vän på samma enhet som vanliga pjäser. Jag fick reda på att jag är riktigt bra turkisk pjäs och slog alla svårigheter hittills.
Enstaka pjäser kan fortfarande hoppa över kungar, precis som de kan hoppa över enstaka pjäser. Ingen rörelse bakåt ... Däremot kan en enda pjäs inte göra ett bakåthopp i samma tur som den görs till kung. Till exempel: en bricka dubbelhoppar till sista raden och den blir en kung. Plus att spelet tvingar dig att göra ett drag du inte vill spela. Så du har någonsin gjort det här spelet verkligen behövt för att lära dig pjäs.
Jag tänker inte spela det här spelet. Du har inte angett alternativ för att välja de GHANÄSKA utkasten. Denna variant är mest utbredd i Ghana och Västafrika. Vänligen om du vill ha fem stjärnor, försök att programmera för Ghanas utkastmotordatabas och lägg till den i alternativen! Tack.
Jag älskar spelet så mycket att everting fungerar perfekt
Tvingar dig att göra rörelser som du inte vill göra vilket gör att du hoppar vid varje chans du har och i slutändan förlorar spelet eftersom det kommer att få dig att förlora flera pjäser samtidigt.
Fantastiskt spel Jag tycker alltid om att spela det här nästan på mästerskapsnivå
Det är bra, men då och då får spelet dig att göra ett drag, som kommer att få en bit tagen även om du kan göra ett annat säkert drag, och det blir lite frustrerande. Resten av spelet är dock bra och jag njuter av det för det mesta.
Jag älskar det här spelet, det är den bästa kontrollen genom tiderna och det är gratis, inga annonser alls.
För många annonser!
Det här spelet är väldigt bra eftersom det får mig att vara aktiv och jag är väldigt intresserad av det här spelet
Vilket perfekt Ceckers-spel. Den erbjuder också flera versioner för ditt val. Lämnar alltid ett leende på läpparna. Förskottsnivån kan jag alltid slå. Expertnivån verkar vara en perfekt matchning. Får mig att känna för att spela mot min farfar som barn. Candidate Master-nivån verkar omöjlig att vinna utan tips och "back"-funktionen när du gör ett misstag. Annonser kan vara irriterande men vi vet alla hur världen fungerar. - Precis som pjäser. Du ger lite, du tar lite.
Appen är välutvecklad, men den obligatoriska hoppinställningen nekar en spelare möjligheten att ta ut färre brickor från datormotståndaren. En spelares plan kan vara beroende av att han eller hon kan välja vilket sätt att fånga. Inte nödvändigtvis det maximala antalet frön. Detta är väldigt distraherande, eftersom det verkar ge datorn övertaget att lura spelaren och vinna.
Det är fascinerande och väldigt tankeväckande att spela på masternivå. Så för någon som tycker om matematik och kritiskt tänkande kommer spelet verkligen att vara till hjälp.
Bra spel så här långt. Bra grafik och snabb att ladda från tur till sväng. Hard Level var lite lättare än jag förväntade mig eller så kan mina färdigheter ha förbättrats. Väntar på att se vad Advanced Level har i beredskap! Lycka till spelare!
Efter att ha stängt av obligatoriska hopp skulle den fortfarande markera pjäser i gult. Färja irriterande.
Spelet suger! Tvingar dig att göra ett hopp, kommer inte att tillåta något annat drag, även om det är i ditt bästa intresse.. dem dubblar eller trippelhoppar du. (förbereder sig för vinsten)
En väldigt dålig app! Jag är en expert pjäs och schackspelare. Den här appen värsta någonsin. För det mesta när du bara ska vinna på mästarnivå, förklarar det oavgjort!!! Hemsk app verkligen !!!!!
Checkers Board vjg